Förebyggande arbetsmiljö

Låt oss hjälpa till att göra arbetsplatsen till en ergonomisk dröm för alla. Du förbättrar inte bara arbetsmiljön utan ökar också produktiviteten, höjer trivseln bland era medarbetare och kapar samtidigt onödiga kostnader för sjukskrivningar. En friskare och mer lönsam arbetsplats!

Som en tjänst

Vår omfattande lösning tar hand om allt, från finansiering till logistik och ger er den ultimata flexibiliteten. Med vår tjänst kan ni anpassa er till förändringar utan krångel. Vi kan vara er enda destination för produkter, logistik, kunskap och finansiering. Enligt oss ska det vara så enkelt som möjligt för ert företags behov - allt samlat på ett ställe.

På ett hållbart sätt

Vår tjänst är inriktad på att främja en grön och hållbar framtid för miljön. Endast de allra bästa och mest hållbara produkterna är godkända för vår tjänst. Genom att återanvända produkterna skapar vi en viktig miljömässig kretsloppeffekt, där varje produkt får en ny chans och bidrar till att skydda vår planet. Vi främjar en mer hållbar framtid för oss alla.

VI KAN HJÄLPA ER MED:

 - Vi hjälper er att inreda ergonomiskt för att alla ska få förutsättningar till en bra arbetsplats. På så sätt minskar ni sjukskrivningar och ökar produktiviteten samt välmåendet på er arbetsplats.

- Vi hjälper er med helheten!

- Vi har det mesta i produktväg. Boka ett möte med oss så tittar vi på ert behov. Ni kan få produkter på prov och hjälp med att hitta rätt lösning för ert behov.

- Vi hjälper er med logistiken och de individuella behov era medarbetare har. Vissa bor mindre och andra stort och då anpassar vi lösningar efter varje situation. Om någon medarbetare slutar, hämtar vi produkterna och tar hand om dem och ni betalar inte för något som ni inte använder och slipper dessutom bygga ett eget lager med produkter. Börjar det någon ny, kör vi ut produkter och hjälper till att anpassa.

- I vår tjänst kan ni alltid byta ut produkter efter behov eller om det sker förändringar i organisationen. Därför blir det lätt för er att anpassa arbetsplatser per individ och efter varje medarbetares behov.

- Ska ni göra om kontoret, behöver säga upp personal, minskade lokalytor, expandera till större lokaler, anställa fler, börja arbeta hybrid eller helt på distans. Oavsett vilken förändring som sker, så kan ni alltid komplettera produkter eller ta bort de produkter ni längre inte behöver. På så sätt är ni alltid flexibla och kan möta förändringar.

Behov av utbildning eller föreläsning?

- Genom vår månadsbetalda tjänst slipper ni göra dyra inköp och komplettera inköp när något går sönder eller inte används längre. Vi ser alltid till att våra produkter är i fungerande skick och att ni enbart har produkter som används.

- När ni inte har behov av produkterna längre, eller om något ska bytas ut, kommer vi och hämtar det som inte längre behövs.

- Eftersom att vi äger hela kedjan, produkt-logistik-finans, behöver ni inte längre oroa er för att produkter blir stående på kontoret, i städskrubben eller källaren och kostar pengar samt tar onödig plats. Vi hämtar det, och ser till att produkterna kommer till användning för någon annan.

- Genom att inte äga tar du ansvar för miljön. Vi ser till att våra produkter går i cirkulation och får liv för någon annan. Dessutom tar vi enbart in kvalitetsprodukter med återvunnet material i de flesta av våra produkter.

Kontakta oss nu

Denna webbplats är skyddad av reCAPTCHA och Googles integritetspolicy . Användarvillkor gäller.

Kontakt

info(a)usely.se
073 399 9399